WWE Hell In A Cell (6/5/22)

PhenomTheMac

Active Member
Jul 28, 2018
1,712
3,514
113
34
ABW Bucks
$103,531
SMH...but after tonight the way to book it is for

Roman to lose to Drew at the UK show. Losing the Universal title.
Cody can take the WWE title from Roman at the Rumble.
This obviously drives Roman crazed enough to challenge Rock at Mania to restore his rightful place as the head of the table.
 

Duwop

I don't write the show, I just play my part ??‍♂
Mod Squad
2021 ABW Lifer Award
Jan 18, 2017
59,803
81,107
113
40
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$215,356,912
Uhhhh...Rock/Roman has to happen at WM for TWO reasons...

1) WM 23' will be at SoFi stadium...aka...Los Angeles

2) They gotta sell tickets

You seriously think WWE is gonna book Rock/Roman for RR instead of WM???? C'mon Du. Money wise...that doesn't make sense.
Bruh, Roman has to go over on Rock at Royal rumble main event to look unbeatable...

That makes the Cody win at WrestleMania bigger.....

Roman has to drop the title at some point..... Giving Cody his WrestleMa nonia moment makes most sense.... Even more than a Rock/Roman main event mania...

Cuz Cody winning the rumble gives him the entire WrestleMania season to build the main event with Roman.. That's quality build up.

Rock Roman doesn't need that much time.... It's easy to sell that... And along with Cody returning in the rumble.... That's a huge show too....m
 

Duwop

I don't write the show, I just play my part ??‍♂
Mod Squad
2021 ABW Lifer Award
Jan 18, 2017
59,803
81,107
113
40
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$215,356,912
The way Cody won last night...

I think the best way to bring him back is a win at the rumble.... Then dethrone Roman at WrestleMania
 

SportsByRo

G.S.C.O.A.T. ☝🏾🩸
2021 ABW Sportscaster of the Year
2022 ABW Sexiest Male Poster
Dec 23, 2017
24,206
26,693
113
Fort Lauderdale Fl
ABW Bucks
$7,558,908
Sources near Rhodes state that as of this morning, Cody Rhodes is slated to undergo surgery to repair the torn pectoral muscle this Thursday. Notable pectoral injuries in pro wrestling included Triple H (five months out), Elias (five months), Hiromu Takahashi (six months), and John Cena’s miraculous recovery in less than four months.
 

IP360

Doctorate & Ph.D in Bootyology
Jan 22, 2017
106,018
101,179
113
45
ABW Bucks
$30,109,288
Bruh, Roman has to go over on Rock at Royal rumble main event to look unbeatable...

That makes the Cody win at WrestleMania bigger.....

Roman has to drop the title at some point..... Giving Cody his WrestleMa nonia moment makes most sense.... Even more than a Rock/Roman main event mania...

Cuz Cody winning the rumble gives him the entire WrestleMania season to build the main event with Roman.. That's quality build up.

Rock Roman doesn't need that much time.... It's easy to sell that... And along with Cody returning in the rumble.... That's a huge show too....m

You said it CAN'T be at WM tho. Do you SERIOUSLY think Vincent J McMahon is gonna pass up the opportunity to have a match wit one of the biggest iconic WWE superstars ever...vs...WWE current biggest superstar...at the biggest WWE stage ever...for the Royal Rumble????? Nigga is you smokin?? Lol!

I like Cody and wanna see him have his moment if he gets it...but he ain't Rock. WM is damn there in Rock's backyard...but you gonna bypass that to have it at RR?? I mean originally I wasn't all in for Rock vs Roman...but even I know this is a WM worthy match.

At the end of of day...its about business. It's about selling seats at SoFi. And what better way to do that...is a match b/t Roman, and ROCK. That's like saying WWE should've opted to have Austin/Owens at RR...instead of WM at DALLAS STADIUM. That's not a good business decision.

WM will always be above all other WWE ppv. Always have been. So to have a match of that caliber at any other ppv not WM is straight blasphemous! And for what...so Cody can have his WM moment??? Naw chief. Lol!

It's two nights. So if anything they can do both.
 

IP360

Doctorate & Ph.D in Bootyology
Jan 22, 2017
106,018
101,179
113
45
ABW Bucks
$30,109,288
Sources near Rhodes state that as of this morning, Cody Rhodes is slated to undergo surgery to repair the torn pectoral muscle this Thursday. Notable pectoral injuries in pro wrestling included Triple H (five months out), Elias (five months), Hiromu Takahashi (six months), and John Cena’s miraculous recovery in less than four months.

So if all goes accordingly he should be back by RR then.
 

Duwop

I don't write the show, I just play my part ??‍♂
Mod Squad
2021 ABW Lifer Award
Jan 18, 2017
59,803
81,107
113
40
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$215,356,912
Vince not gonna do Rock vs Roman at WrestleMania
Royal Rumble makes more sense.

Roman doesn't need another WrestleMania moment . . Someone has to go over on Roman at WrestleMania.


And they are not gonna put the title on Rock.

So Cody vs Roman at WrestleMania makes more sense.
 
  • Wack
Reactions: PhenomTheMac

Duwop

I don't write the show, I just play my part ??‍♂
Mod Squad
2021 ABW Lifer Award
Jan 18, 2017
59,803
81,107
113
40
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$215,356,912
I don't think you understand how important it is for the company for Roman to lose at WrestleMania. He has to put someone over. And unless Rock coming back for a Brock type schedule, Cody makes more sense going forward
 

PhenomTheMac

Active Member
Jul 28, 2018
1,712
3,514
113
34
ABW Bucks
$103,531
Vince not gonna do Rock vs Roman at WrestleMania
Royal Rumble makes more sense.

Roman doesn't need another WrestleMania moment . . Someone has to go over on Roman at WrestleMania.


And they are not gonna put the title on Rock.

So Cody vs Roman at WrestleMania makes more sense.
This is about what makes the most money. And that's Rock. You have to put him in position to draw the most money and that is obviously at Mania.

Anything else would be fiscally irresponsible.
 

IP360

Doctorate & Ph.D in Bootyology
Jan 22, 2017
106,018
101,179
113
45
ABW Bucks
$30,109,288
Vince not gonna do Rock vs Roman at WrestleMania
Royal Rumble makes more sense.[/B]

Roman doesn't need another WrestleMania moment . . Someone has to go over on Roman at WrestleMania.


And they are not gonna put the title on Rock.

So Cody vs Roman at WrestleMania makes more sense.

Geezus crust Du. I hope you trollin. Lol