Poll They're trying to normalize.........

You down with M.A.P. ?

  • Yes. Renaming pedophilia is a good thing

    Votes: 0 0.0%
  • No. Sugarcoating pedophilia is bad

    Votes: 30 96.8%
  • On the fence

    Votes: 0 0.0%
  • I wonder what Hellczar thinks?

    Votes: 1 3.2%

  • Total voters
    31
Aug 18, 2019
6,519
17,090
113
ABW Bucks
$29,864,882
Damn, now I know what niggas was referring to the other day with homie posting wild shit. This is actually the first time I've ever used the ignore button. Sheesh!
 
  • Haha
Reactions: Marc123

Ville'sFinest

Active Member
Dec 21, 2017
1,180
1,006
113
30
ABW Bucks
$307,376
Man is this a real question lol. And yeah they purposely opening floodgates for all kinds of fuckery. There's no doubt society is deliberately being broken down at this point.
 
  • Like
Reactions: Freshb651
Aug 18, 2019
6,519
17,090
113
ABW Bucks
$29,864,882
You put @Disanthrope on ignore? lol
Naw, I saw some other people talking about some random new nigga posting wild gay shit in random threads. I didn't see any of it so I was kinda lost. Then in this thread, some new nigga just posted some wild chicks with dicks type shit. You proplly ain't see it cuz you prolly already had the nigga on ignore. Lol.
 
  • Haha
Reactions: Marc123

CR7

Member
Sep 24, 2021
140
150
43
ABW Bucks
$10,404
Naw, I saw some other people talking about some random new nigga posting wild gay shit in random threads. I didn't see any of it so I was kinda lost. Then in this thread, some new nigga just posted some wild chicks with dicks type shit. You proplly ain't see it cuz you prolly already had the nigga on ignore. Lol.
That dude been going crazy the entire night
 
  • Like
Reactions: grYmes

B_A

Doppelganger
Aug 10, 2017
6,323
13,869
113
Canada
ABW Bucks
$715,694
Maybe if he stopped posting that stuff and apologized(what he even do? Isn't it just a temp ban anyway?) they might consider unbanning him, however, it's just.. doesn't it make you wonder... what this guy has going on in his life or doesn't, to do this day in and day out.. it's not healthy one website could illicit such a reaction to not being able to post. And he prolly could but his name must have meaning or something cuz he coulda had a working alias by now.
 
  • Like
Reactions: Marc123

royalascension

I transcend all limitations
Jul 11, 2021
2,254
3,164
113
34
Atlanta
ABW Bucks
$77,172,107
This is sad. So instead of researching and looking for ways to reduce the desire/attraction to children. This person saying we should make a new name so perps don't feel shame and guilt for looking at child pornography.

And the fact that there are groups or practices to where they give these people dolls is crazy.