The Lion King (2019)

Discussion in 'Reel Talk' started by illestni99ainne, Nov 22, 2018.

  1. oldman_Ghost!

    oldman_Ghost! Wheelchair game on fleek!

    570
    212
    43
    ABW Bucks:
    $75,539
    ABW Bucks:
    $75,539 ($0 Banked)
    Wish "Scar" was a little more distinguished..darken his mane more..but still..
     
    • Cosign Cosign x 3
  2. OGDirtyDee

    OGDirtyDee Extra Jiggy

    1,523
    985
    113
    ABW Bucks:
    $230,860
    ABW Bucks:
    $230,860 ($0 Banked)
    Ehh I'm starting to get iffy, it looks like it's the guy who did jungle book and that movie felt like it had no life in its characters which is why nobody on my side liked it. Just animals with added voices cut and dry. Ofcourse that's just what it is but you got to atleast make them feel like they have real personality and come off as actual characters.

    Hopefully he does way better with that aspect here but it looks more the same so far.
     
    • Nosign Nosign x 1
  3. OGDirtyDee

    OGDirtyDee Extra Jiggy

    1,523
    985
    113
    ABW Bucks:
    $230,860
    ABW Bucks:
    $230,860 ($0 Banked)
    Scar looking a little malnourished.
     
    • Cosign Cosign x 2
  4. shutupGabi

    shutupGabi Head Auntie of Dragonstone

    2,852
    2,201
    113
    ABW Bucks:
    $24,307,070
    ABW Bucks:
    $24,307,070 ($0 Banked)
    Scar lowkey look a mess....not will as genie mess but lackluster...after that thread about the lionesses taking out the male lion, scar dont look like he should stand a chance against them yoked ass lionesses here lol
     
    • Cosign Cosign x 1
    • Ether Ether x 1
    • LOL LOL x 1
  5. illestni99ainne

    illestni99ainne Prominent Member

    1,584
    873
    113
    ABW Bucks:
    $950,385
    ABW Bucks:
    $950,385 ($0 Banked)
    Yall should be happy they were even able to find talking lions willing to take the parts sheesh!
     
    • LOL LOL x 7
    • Cosign Cosign x 1
  6. Infamous114

    Infamous114 305 Staff Member Mod Squad

    16,424
    4,741
    113
    ABW Bucks:
    $40,268,365
    ABW Bucks:
    $40,268,365 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Goat Goat x 2
  7. MJ DOOM

    MJ DOOM GOD BODY.

    942
    355
    63
    ABW Bucks:
    $10,154,734
    ABW Bucks:
    $10,154,734 ($0 Banked)
    Disney is feeling themselves too much. It's like 4 cartoon remakes this year.
     
    • LOL LOL x 1
  8. Eastbay510

    Eastbay510 Prominent Member

    500
    781
    93
    ABW Bucks:
    $1,125,117
    ABW Bucks:
    $1,125,117 ($0 Banked)
    They’re gonna remake all their classic animated movies into live action at some point

    Wouldn’t be surprised if it’s a live action Toy Story in a few years
     
  9. DOS_patos

    DOS_patos Unverified Legion of Trill member

    15,013
    4,756
    113
    ABW Bucks:
    $1,808,258
    ABW Bucks:
    $1,808,258 ($0 Banked)
    Always talking tough.

    I knew you was pink

     
  10. Breezy_Kilroy

    Breezy_Kilroy Prominent Member

    835
    828
    93
    ABW Bucks:
    $117,942
    ABW Bucks:
    $117,942 ($0 Banked)
    I'm mad they won't be doing "Be Prepared". I understand it but damn this a soft ass generation.
     
  11. Infamous114

    Infamous114 305 Staff Member Mod Squad

    16,424
    4,741
    113
    ABW Bucks:
    $40,268,365
    ABW Bucks:
    $40,268,365 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    I mean...he was in the animated movie

    [​IMG]
     
    • Cosign Cosign x 5
  12. Thor

    Thor Keep Running This Marathon- All $ In NOLA Healthy Masculinity If you know, you know R.I.P NIP

    11,564
    6,870
    113
    ABW Bucks:
    $44,406,270
    ABW Bucks:
    $44,406,270 ($0 Banked)

    Disney owns Pixar?
     
    • Cosign Cosign x 3
    • LOL LOL x 1
  13. Breezy_Kilroy

    Breezy_Kilroy Prominent Member

    835
    828
    93
    ABW Bucks:
    $117,942
    ABW Bucks:
    $117,942 ($0 Banked)
    Disney bought Pixar in 06. Mickey gon own the whole world by 2050
     
    • Cosign Cosign x 4
  14. Thor

    Thor Keep Running This Marathon- All $ In NOLA Healthy Masculinity If you know, you know R.I.P NIP

    11,564
    6,870
    113
    ABW Bucks:
    $44,406,270
    ABW Bucks:
    $44,406,270 ($0 Banked)


    Well damn
     
  15. Goldie

    Goldie Hard Work + Patience Site Owner R.I.P NIP

    61,662
    21,149
    113
    ABW Bucks:
    $42,830,894
    ABW Bucks:
    $42,830,894 ($1 Banked)
    Screenshot_168.png
     
    • LOL LOL x 13
  16. IP360

    IP360 Official Bootyologist

    30,635
    8,617
    113
    ABW Bucks:
    $61,465,908
    ABW Bucks:
    $61,465,908 ($0 Banked)
    Post StylePost Style

    Scar look exactly how he should...the bummy azzz ain't shyt uncle...who ain't about shyt...wasn't gonna be shyt...jealous cuz his brother got shyt...now his ain't shyt azzz mad b/c he ain't prioritize shyt to put himself in a position to be a better man lion.

    Naw...his look is fine. Yall gotta remember what part of the hood Scar is living in. Shyt is scarce on that side of town.
     
    • Cosign Cosign x 4
    • LOL LOL x 1
  17. Infamous114

    Infamous114 305 Staff Member Mod Squad

    16,424
    4,741
    113
    ABW Bucks:
    $40,268,365
    ABW Bucks:
    $40,268,365 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Goat Goat x 5
  18. Juttythe4th

    Juttythe4th Prominent Member

    1,028
    482
    83
    ABW Bucks:
    $86,435
    ABW Bucks:
    $86,435 ($0 Banked)
    watching without question
     
    • Cosign Cosign x 5
  19. Deemula420

    Deemula420 Member

    15
    13
    3
    ABW Bucks:
    $5,327
    ABW Bucks:
    $5,327 ($0 Banked)
    Got a feeling this gone be better than Aladdin
     
    • Cosign Cosign x 2
  20. Reek

    Reek Bastard Of The Nawf Staff Member The Negrotiator Mod Squad Prototype's Chi

    28,628
    8,813
    113
    ABW Bucks:
    $1,626,420
    ABW Bucks:
    $1,626,420 ($337,353,008 Banked)
    Best BornDay Gift ever!

    This shit looks boss as fuck. Hella real and detailed

    Only gripe is Jeremy Irons isn't voicing Scar again.
     
    • Cosign Cosign x 2

Share This Page