Dismiss Notice
Tiny Chat Podcast Today (link in the Election Finale Thread pg 17)

The Breakfast Club Thread: Cory Booker, Kamala Harris

Discussion in 'The News & Rumors Spot' started by AP21, Jan 18, 2017.

  1. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change






     
    • Goat Goat x 2
  2. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
     
    • Goat Goat x 1
  3. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
  4. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    To keep people up to date on the newest interviews , you should add the name of the last biggest interview. Like now (Michael Eric Dyson) should be added.
     
    • Cosign Cosign x 1
  5. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    yes sir boss
     
    • LOL LOL x 1
  6. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
  7. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change




     
    • Goat Goat x 1
    Last edited: Jan 20, 2017
  8. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    Bout to check out that TK interview asap, homie always be droppin mad jewels.
     
    • Goat Goat x 1
  9. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change




     
    • Goat Goat x 2
  10. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    My baby jhene hit the bc? Gonna check that out later
     
    • Goat Goat x 1
  11. EleanorDeWitt

    EleanorDeWitt Lady El Mod Squad

    1,241
    390
    83
    ABW Bucks:
    $1,300
    ABW Bucks:
    $1,300 ($0 Banked)
    She talkin bout dick 80% of the time lmao it was hilarious.

    Kevin Gates does the best interviews on BC. But Bird Man is the goat lol
     
    • LOL LOL x 2
  12. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
     
    • Goat Goat x 2
  13. Chi-town B

    Chi-town B Prominent Member 2018 Most Valuable Crybaby

    18,650
    9,717
    113
    ABW Bucks:
    $118,850,360
    ABW Bucks:
    $118,850,360 ($0 Banked)
    I'll give Sportscenter a chance, if they do how they did his and hers I'll continue watching
     
  14. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    I heard Mike and Mike breaking up too
     
  15. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    i dont even watch sportcenter tbh lol

    i would rather listen to a podcast

    i havent had espn in what...8-9 months...havent missed it once
     
  16. Chi-town B

    Chi-town B Prominent Member 2018 Most Valuable Crybaby

    18,650
    9,717
    113
    ABW Bucks:
    $118,850,360
    ABW Bucks:
    $118,850,360 ($0 Banked)
    I used to watch Highly Questionable, Around The Horn and PTI but I don't even watch those anymore. ESPN only get watched for the Friday NBA games
     
  17. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
    nbareddit for the win
     
  18. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    Cari Champion tho

    [​IMG]
     
  19. Goldie

    Goldie The Throne Site Owner

    57,179
    19,123
    113
    ABW Bucks:
    $445,573
    ABW Bucks:
    $445,573 ($1 Banked)
    R.I.P

     
    • Goat Goat x 1
  20. AP21

    AP21 Everything is fine....just fine...yep...fine Mod Squad 2017 Mod of the Year, 2018 Simp of the Year & No Sex Life Award

    36,195
    12,167
    113
    ABW Bucks:
    $315,823
    ABW Bucks:
    $315,823 ($0 Banked)
    User Name Style Change
     
    • LOL LOL x 1
    • Roasted Roasted x 1

Share This Page