Kandy

but they can’t copy your spirit tho.
Unruly
The Mouth
2017 & 2018 Female Poster of the Year
Mod Squad
2018 Mod of the Year, Most Ghetto Female, Funniest Female Poster, & Most Petty Poster
Jan 19, 2017
50,768
17,861
113
All over the place.
ABW Bucks
$44,283,017
Gif Avi
Postbit Highlight
Yay!

I’ll think of a better name in a minute.
 

1/2

Dont drank out my drank, foo
Billy Jack
2018 Rookie of the Year, 2018 Most Ghetto Male
Dec 21, 2017
10,166
8,992
113
The Sticks
ABW Bucks
$6,629
Postbit Highlight
1st

 
Last edited:
  • Ha Ha
Reactions: Kandy

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
back to business....


@AP21 did you know that skylar got a baby with freddie gibbs?

i literally just found that out....goldie funny as shit bruh
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
:ohshit2:

i just realized this shit might attract shorty to the site, and i don't think im prepared for an ethering by skylar this glorious monday afternoon.......


i'll catch yall nig-nogs later

 
  • Ha Ha
Reactions: bluntedsultan

Goldie

Heavy Is The Head That Holds The Crown
R.I.P NIP
Jan 14, 2017
71,763
42,254
113
ABW Bucks
$103,348,911
Word, I forgot one of you bitch ass niggas ran and snitched to her last time her name was brought up


Idgaf tho :sup:
 
  • Ha Ha
Reactions: unspoken_respect

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
Word, I forgot one of you bitch ass niggas ran and snitched to her last time her name was brought up


Idgaf tho :sup:
wait this happened???


rofl...shit when i found her online i know i tried my damndest to recruit her to the site for all the right reasons.... shorty had mad energy...funny as fuck
 
  • Like
Reactions: Goldie

Goldie

Heavy Is The Head That Holds The Crown
R.I.P NIP
Jan 14, 2017
71,763
42,254
113
ABW Bucks
$103,348,911
wait this happened???


rofl...shit when i found her online i know i tried my damndest to recruit her to the site for all the right reasons.... shorty had mad energy...funny as fuck
Yea somebody told her we was talkin bout her on here and dropped an updated pic, then she cussed me out on Twitter :foh5:
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
ooooooooooo

wait........now i remember


dizz was posting her tumblr or something, i think she had nudes....

something like "match this body with this face" or some silly shit...... and niggaz told her about it.....


that's when i was able to find her.....i think she was low key pissed about that shit...said she was retired from forums....
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
Yea somebody told her we was talkin bout her on here and dropped an updated pic, then she cussed me out on Twitter :foh5:
i dunno that might've been me fam, i just found the dm i sent to her...


i was tryna plug the site...she never responded but she followed me..

upload_2018-11-19_12-58-31.png
 

Goldie

Heavy Is The Head That Holds The Crown
R.I.P NIP
Jan 14, 2017
71,763
42,254
113
ABW Bucks
$103,348,911
i dunno that might've been me fam, i just found the dm i sent to her...


i was tryna plug the site...she never responded but she followed me..

View attachment 88290

Yea she might've made her impression of the site back then, but the situation with me and her happened this year.
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
Yea she might've made her impression of the site back then, but the situation with me and her happened this year.
oh iight...yea, that was my last interaction with her...Nov '17

i remember the dizz shit, but that was even before then.... that was some IC/BB shit when dizz was going overboard with the pictures....i can't remember if i talked to her then, or someone else did, but i knew she was pissed he was still pulling her pics like that...

prolly why ABW was a hard sell later in November....
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
40,753
28,574
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$94,219,670
Postbit Highlight
I just wanna know if she met Gangsta Gibbs while back on the pole

Dassit
naw she just graduated from nursing school.....shorty is doing marvelous in life.....

maybe he was seeking out a good nutritionist and she happened to be in the office doing some consulting work....

:js4: