MK R&B/Hip Hop Battle: Dumanji vs TheMasterKey

Remedy

Doper Than Coke
Word's Natural Beauty
Jawja Peach
Nappy Red
Prototype
Feb 12, 2017
3,939
2,099
113
Georgia
ABW Bucks
$46,462,503
Welcome to round 2 of the MK R&B/Hip Hop Battle. This match will be between contestants I will be continuing with Chitown B's previous rules. You may post your artist more than once.. Here's a reminder of your artists..

@Dumanji

jay-z
r kelly
beanie sigel
mariah carey
Eminem
Usher

vs


@TheMasterKey

Pac
Mj
Badu
Nas
Sade
Dmx


@Dumanji and @TheMasterKey. Let's get it!



Round II

Theme 1.) Post a song from one of your artist about "overcoming a loss/hardship"?

Theme 2.) Post track #7 on one of your artist's sophmore album.

Theme 3.) Post a song from one of your artist that anyone between the ages 25 and 45 would most likey know all the lyrics to.

Theme 4.) Post the song by one of your artist that made you a fan.

Theme 5.) Post the last song released by your artist to date.
 

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
Theme 1.) Post a song from one of your artist about "overcoming a loss/hardship"?


Theme 2.) Post track #7 on one of your artist's sophmore album.





Theme 3.) Post a song from one of your artist that anyone between the ages 25 and 45 would most likey know all the lyrics to.


Theme 4.) Post the song by one of your artist that made you a fan.


Theme 5.) Post the last song released by your artist to date.

Last single he released before he died

 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
44,206
37,599
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$108,177,153
jay-z
r kelly
beanie sigel
mariah carey
Eminem
Usher

Theme 1.) Post a song from one of your artist about "overcoming a loss/hardship"?
Theme 2.) Post track #7 on one of your artist's sophmore album.
Theme 3.) Post a song from one of your artist that anyone between the ages 25 and 45 would most likey know all the lyrics to.
 

Duwop

Some niggaz like being lied to
ABW's 2017 Male Poster of the Year, 2018 Biggest Sore Loser
Mod Squad
Jan 18, 2017
44,206
37,599
113
37
Baltimore Charm City Maryland
ABW Bucks
$108,177,153
jay-z
r kelly
beanie sigel
mariah carey
Eminem
Usher

Theme 4.) Post the song by one of your artist that made you a fan.

Theme 5.) Post the last song released by your artist to date.
 

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
I noticed u said "to date" for #5 so I wasn't sure if u was counting his posthumous albums, if so then I can just roll with this


I'm cool with either one
 

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
Yea u threw me off, cuz I was like what you mean before they died?
Lol cuz it said the last song released BY YOUR ARTIST, that was the last song HE released.
 

Remedy

Doper Than Coke
Word's Natural Beauty
Jawja Peach
Nappy Red
Prototype
Feb 12, 2017
3,939
2,099
113
Georgia
ABW Bucks
$46,462,503
Lmao I didn't mean it had to be released Aug 2017, Just has to be the last song they released before they died. ..not like the songs people threw together after their death 10 years later etc.
 

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
Im stickin with Pac then, eventhough Cherry Wine is my shit.
 

Remedy

Doper Than Coke
Word's Natural Beauty
Jawja Peach
Nappy Red
Prototype
Feb 12, 2017
3,939
2,099
113
Georgia
ABW Bucks
$46,462,503
Theme 1.) Post a song from one of your artist about "overcoming a loss/hardship"?

Goldie - Dmx - Slippin
R.Kelly - I Wish

1. Goldie

Theme 2.) Post track #7 on one of your artist's sophmore album.

Goldie - Erykah Badu -Booty
Du - Eminem - The Way I Am

2. Du


Theme 3.) Post a song from one of your artist that anyone between the ages 25 and 45
would most likey know all the lyrics to.

Goldie - MJ - Remember The Time
Du- Usher- Nice & Slow

3. Goldie

Theme 4.) Post the song by one of your artist that made you a fan.

Goldie - Sade - Sweetes Taboo
Du - Beanie Sigel - Ride 4 My

4. Goldie

Theme 5.) Post the last song released by your artist to date.

Goldie - 2pac ft. Kci & jojo - How do you want it
Du - JayZ - 4:44

5. Goldie


:yikes1: And with that ladies & gentlemen @TheMasterKey is heading to the finals. Let's have a round of applause for @Dumanji ..We have a nice parting gift for you... a Rush Card
 

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
I knew if I won #1 there was a good chance I would win. I knew I was gon lose #2 cuz The Way I Am was a hit, Booty's my shit , but most people don't know about Booty, #bars

Du's love for Beanie is gon be the death of him lol he could've easily won with Mariah.

How Do U Want It and Cherry Wine are both better than 4:44 IMO
 
  • Like
Reactions: Remedy

Remedy

Doper Than Coke
Word's Natural Beauty
Jawja Peach
Nappy Red
Prototype
Feb 12, 2017
3,939
2,099
113
Georgia
ABW Bucks
$46,462,503
Lol, I never heard that track by Erykah or the one by Beanie. .but hey you can't help but respect his love for beans. Don't like being the sole judge much..can only go on what I like
 
  • Like
Reactions: Goldie

Goldie

I See U Snake Niggas, I'll Handle Yall In Due Time
Mothafucka I'm a Legend
R.I.P KOBE & NIP
Jan 14, 2017
75,085
52,044
113
ABW Bucks
$105,911,774
Luckily for me , me and you normally have similar taste lol