HBO Insecure - Season 3: 8/12/18

Discussion in 'The Cinema' started by Goldie, Mar 14, 2017.

  1. 5th Letter

    5th Letter Prominent Member Staff Member

    4,110
    2,626
    113
    Money:
    $32,359,470
    In before the new white love interest for Issa in season 3.
     
  2. 5th Letter

    5th Letter Prominent Member Staff Member

    4,110
    2,626
    113
    Money:
    $32,359,470
    Not surprised at that, as sad as it was, that last episode was essentially closure for their relationship, and they’ve now moved on. There is no reason for Lawrence to still appear on the show.
     
  3. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
  4. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
    You're puttin season 3 into the season 2 thread?
     
  5. AP21

    AP21 Bedroom Bully Staff Member The Passive Aggressor 2017 Mod of the Year

    25,308
    8,240
    113
    Money:
    $40,023,245
    nah, putting insecure all in one thread to keep the party going

    i just renamed it to the season 3 thread

    its cool to look back on previous discussions to see the growth and pitfalls of the show and characters

    kinda hard to do that with multiple threads

    at least imo
     
    • Goat Goat x 1
  6. Marc123

    Marc123 Prominent Member

    1,627
    1,017
    113
    Money:
    $29,640
    Big girl lookin cute. Smash!
     
    • LOL LOL x 1
  7. Chi-town B

    Chi-town B Prominent Member Bank Protection

    12,155
    6,464
    113
    Money:
    $366,106,360
    I think each season of shows should have their own thread, all this time and this part of the forum only got 14 pages. This is no different than not having all star wars films and marvel films in one thread
     
  8. AP21

    AP21 Bedroom Bully Staff Member The Passive Aggressor 2017 Mod of the Year

    25,308
    8,240
    113
    Money:
    $40,023,245
    Good point

    I'm still partial to quality over quantity

    The GOT thread on the IC had hundreds of pages that spanned multiple seasons and did just fine and it had 10x the following that insecure does.

    Plus, with putting it as a sticky while it airs will ensure its easy to find, even when it gets unstickied
     
  9. BDBIID

    BDBIID nah. Bank Protection

    968
    717
    93
    Money:
    $12,769,065
    Molly Molly Molly


    :bae:
     
    • Goat Goat x 1
  10. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
     
    • Goat Goat x 3
    • LOL LOL x 1
  11. 5th Letter

    5th Letter Prominent Member Staff Member

    4,110
    2,626
    113
    Money:
    $32,359,470
  12. Cain

    Cain Prominent Member Bank Protection

    7,601
    4,630
    113
    Money:
    $3,296,295
    Welp........ I'm sure this is going to be wack but we shall see
     
  13. 5th Letter

    5th Letter Prominent Member Staff Member

    4,110
    2,626
    113
    Money:
    $32,359,470
    Damn so Dro and Tasha had a baby together smh

    :chile:
     
    • Ether Ether x 2
  14. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
    Young dro?
     
  15. Chi-town B

    Chi-town B Prominent Member Bank Protection

    12,155
    6,464
    113
    Money:
    $366,106,360
    The dude on the show, the married guy Molly messing with
     
  16. 5th Letter

    5th Letter Prominent Member Staff Member

    4,110
    2,626
    113
    Money:
    $32,359,470
    Nah the tall Dominican cat.
     
    • Ether Ether x 1
  17. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
  18. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679
     
    • Goat Goat x 1
  19. Goldie

    Goldie Wash Your Hands.....Immediately! Site Owner I Am Your O.G Bank Protection

    45,605
    14,432
    113
    Money:
    $8,902,679


     
    • Goat Goat x 1
  20. Marc123

    Marc123 Prominent Member

    1,627
    1,017
    113
    Money:
    $29,640

Share This Page