Gas station owners & employee attack 2 black women for demanding a refund over malfunctioning gas pump

StringerBell

Active Member
Dec 22, 2017
16,579
6,292
113
ABW Bucks
$2,861,405

From The Family Of The Victims:
Jamilah just called me! She said she put 17 in the pump! When she went to pump the gas the pump was leaking! She went inside to tell and they cussed her out and said she didn’t pay for gas! She then asked for her out and said she didn’t pay for gas! She then asked for her money back and they attacked her smh! You going to meet her in the morning! She is still crying because she never had a fight a day in her life smgh! I told her go to the hospital and get her head checked out! So cops escorted the damn store owners out to their cars for fear of retaliation!
 

Beta

Unbound
2018 Funniest Male Poster of the Year
Jan 18, 2017
17,954
11,872
113
ABW Bucks
$72,574,553
Ahmed was throwing haymakers he buggin lol
 

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
19,993
8,184
113
119
ABW Bucks
$2,174,432
We don't protect our women, kids or pride..

Only ourselves or the dollar....in no order

Got lkgbj out here thinking they chicks so they don't get requested to be men.


Smdh
 

Hellczar

Active Member
Tidewater Negro
Mar 6, 2017
17,171
7,462
113
32
Hampton VA
ABW Bucks
$24,301,533
We don't protect our women, kids or pride..

Only ourselves or the dollar....in no order

Got lkgbj out here thinking they chicks so they don't get requested to be men.


Smdh
What does lbgqt have to do with anything? Has no relation on niggas pride in community but nice deflection
 

Whatevathehell

New Member
Sep 17, 2017
126
61
28
36
ABW Bucks
$8,050
I believe they were all females sonif they went in their on some ra ra I'll beat yo ass shit and got whipped in the process I don't care...these dykes bugging nowadays. You can't play the man role and say oh thats a girl when it don't pan out the way you planned
 
  • Wack
Reactions: SneakDZA

Hellczar

Active Member
Tidewater Negro
Mar 6, 2017
17,171
7,462
113
32
Hampton VA
ABW Bucks
$24,301,533
I believe they were all females sonif they went in their on some ra ra I'll beat yo ass shit and got whipped in the process I don't care...these dykes bugging nowadays. You can't play the man role and say oh thats a girl when it don't pan out the way you planned
Shut the fuck up
 

Word....Life

Maaaaan....say WORD?!?!
R.I.P NIP
Same OG
Word...Life
Hotel Nigga
Mar 24, 2018
6,170
5,145
113
ABW Bucks
$94,069,737
Postbit Highlight
lol pussy ass black dude @1:19

This what I’m sayin’ bruh!! Any able bodied nigga in or around that store is just as bad as everything else wrong wit’ our community...you gonna let these women get manhandled in your community at a store y’all spend y’all money in just because it ain’t your business?? Or cuz they “wanna be men”?! It’s another thread where niggaz hollerin’ about a gay nigga “still got man strength and been fighting their whole life”...so these gay chicks still got pussies...but it’s mad niggaz be ready to beat up or condonin’ beatin’ up chicks for slappin’/hittin/disrespecting them or whatever...wonder why niggaz out here getting disrespected in their own hood when we don’t fight near as hard protecting it as we do protecting ourselves from it smh


This why I stay out these threads...these niggaz ain’t fuckin’ up my 1 day of peace....I’m bout to smoke...peace
 

AP21

I apologize
Site Administrator
Jan 18, 2017
45,779
20,156
113
ABW Bucks
$1,133,296,977
Postbit Highlight
I've had a broken pump happen to me before and unfortunately they don't give you money back in those situations
 

Lucas

Member
Feb 22, 2019
544
629
93
24
ABW Bucks
$82,725
lol pussy ass black dude @1:19
Yeah, he could've done something but that's unfortunately a very normal reaction. A lot of people just want to make sure nothing serious happens to them.

BTW...none of those punk ass dudes could fight whatsoever.