Poll Did Lavar Ball Deserve To Be Banned?

Did He Deserve To Get Banned?

  • Yea he was outta pocket

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    41

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
no......
it was taken out of context.
he was speaking of the conversation not on some flirt shit.

now that his son is out of LA hes not needed anymore for ratings or the black guy made to look the fool.

real convenient at the timing.
 

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
Nah, he was definitely flirting, but that shit was overblown.

It was a playful type flirt, nothing that crossed the line imo.
you think he was flirting?


i dont think he was.
i dont see him doing that.
as much shit as he talks.........thats not something i can say i would believe he would do.
 

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
They know that shit but this brings ratings and tarnishes even more a man that plenty of folks is look at like an uppidy nigga who needs some humbling.
this is a time they been waiting for.

i just hope them metoo folk dont get into this.
 

1/2

Dont drank out my drank, foo
Billy Jack
2018 Rookie of the Year, 2018 Most Ghetto Male
Dec 21, 2017
8,981
6,251
113
The Sticks
ABW Bucks
$123,519,941
Nah, he was definitely flirting, but that shit was overblown.

It was a playful type flirt, nothing that crossed the line imo.
this....

somebody more liked and accepted could have slid by with that

but again, its the times

you better not so much as look at a woman wrong
 

Goldie

Hard Work + Patience
R.I.P NIP
Jan 14, 2017
68,658
32,755
113
ABW Bucks
$211,757,874
Immunity
you think he was flirting?


i dont think he was.
i dont see him doing that.
as much shit as he talks.........thats not something i can say i would believe he would do.

Lol i didn't say he raped shorty. It was an innocent flirt and everybody does it.
 

The Lonious Monk

Celestial Souljah
Jan 8, 2018
4,310
4,714
113
38
ABW Bucks
$6,757,556
what did jalen say about this since its his wife?
Damn, I didn't know that.

Anyway, I'm not even sure how you take that comment sexually. I mean I guess anything can be made sexual if you try hard enough, but this one seems like a reach. That said Lavar talks to much and he needs to step back for the benefit of his sons.
 

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
Lol i didn't say he raped shorty. It was an innocent flirt and everybody does it.
the fact that innocent flirting is why the metoo thing is where it is....i just cant see it.
but if thats what he meant by it......smdh
 
  • Like
Reactions: Goldie

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
im just curious how things are going to go in nawlens.
zion being the big name.....and lavar needing to be the big name...smdh

but i am looking at this team tho....i been following zion for a while.
might get me a zion jersey
 

1/2

Dont drank out my drank, foo
Billy Jack
2018 Rookie of the Year, 2018 Most Ghetto Male
Dec 21, 2017
8,981
6,251
113
The Sticks
ABW Bucks
$123,519,941
I just watched the video lmao

the nigga didnt even wink or laugh or nothing....I just assumed he did the whole tongue out laugh after he said it

get this bullshit outta here

espn been tired of that nigga and needed a reason
 

DOS_patos

Unverified Legion of Trill member
Apr 4, 2017
18,409
6,837
113
119
ABW Bucks
$2,070,577
I just watched the video lmao

the nigga didnt even wink or laugh or nothing....I just assumed he did the whole tongue out laugh after he said it

get this bullshit outta here

espn been tired of that nigga and needed a reason
sad thing is....they been using him since day one and i hated that shit.

they knew he would say something outrageous and bring them ratings....thats why he got to where he is.
i bet he didnt make much money off all the ratings they got.

i really hated seeing him used as a talking point and him not realize it wasnt a good thing.
 
  • Like
Reactions: Chicity and deadeye