2021/22 NBA Season Thread

Gene Parmesan

Thanks Man
2020 ABW Funniest Male
2020 Best Rivlary Du vs Beta
Jan 18, 2017
57,905
82,925
113
ABW Bucks
$93,557,376
Judging by Whiteside’s career path he gonna be the backup big on the clippers next year
 

Dwayne

"We're not afforded the luxury of being average"
Dec 24, 2017
46,281
52,985
113
34
ABW Bucks
$15,316,263
He sounds like he ain’t folding


Don’t like he brought up it’s an agenda. But that’s him and how he feels on this
 
  • Like
Reactions: Sion

Mister B.

The Devil’s #1 Advocate…..
Aug 13, 2017
10,470
12,850
113
39
The thoroughest borough....BK (via Wilmington, DE)
ABW Bucks
$9,868,680
This is bullshit. He ain't no fuckin martyr here. Hes just trippling down on the stupid shit he follows on the Internet.

Then again, flat-Earth muhfuckas automatically should have no say in ANYTHING Science-related.

Oh well. Makes the chance to get that East crown that much more.
 
  • Like
Reactions: Sion

Sion

Legion of Trill
2020 ABW Greatest Fall Off
Feb 14, 2017
16,164
17,864
113
Legion of Trill
ABW Bucks
$97,760,212
He sounds like he ain’t folding


Don’t like he brought up it’s an agenda. But that’s him and how he feels on this
Yeah I told yall he wouldn't and I told yall he'd make it about him. I'm done with Kyrie, dude is an idiot. This shit is comical at this point.

The solution is easy but I swear niggas love to get in the way of their own success.

I guess every era has to have a super team that just ends up blowing it up.
 

AZTG

OG
Dec 22, 2017
17,718
40,204
113
32
ABW Bucks
$7,351,272
Fam yall seeing some of the shit Kyrie been liking? Someshit about govt is forcing people to take vaccined so that they can hook them up to a super computer and feed their soul to satan.

Like some of yall defending him as a champion of choice, but he aint that at all with this crazy shit he on.
 

King Freeman

Go n hit sumbody else with all that smoke nigga
2020 ABW Best Foreigner
Dec 19, 2017
30,311
52,055
113
36
ABW Bucks
$24,389,431
Fam yall seeing some of the shit Kyrie been liking? Someshit about govt is forcing people to take vaccined so that they can hook them up to a super computer and feed their soul to satan.

Like some of yall defending him as a champion of choice, but he aint that at all with this crazy shit he on.
Likes on social media don't define anyone.