2020 NFL Season Thread

Bow to Royalty

Just facts
Feb 15, 2019
1,575
1,000
113
ABW Bucks
$94,236
What you don't wanna eat some W's... Lol

I agree. Time will tell if he's been humbled and can improve his ball security and leadership skills.

Brees seems like a good leader, there's an example.
Bruh, honestly when after he ended the season with his 30th INT being a game losing pick 6 in OT, then right after came out telling people look at his numbers, he's ballin...i knew he wasn't ever gonna get it.
 

BDP™️

Guapo Diablo😈
Jan 20, 2017
10,360
12,790
113
35
ABW Bucks
$119,997,742
Naw the chargers had a better gameplan the ravens aren't prepared so far....chargers was using a cover 3 scheme to slow down the chiefs offense and it worked even tho they still took the L
Ravens being too ambitious and over aggressive

playing way too much man and not getting home on them blitzes